sunnuntai 29. kesäkuuta 2014

Lomalla!

Mä olen nyt niin lomalla kun olla voi seuraavat neljä viikkoa:)
Hirmu kiire ollut töissä viimeiset viikot ja nyt saan hengähtää,olla lasten kanssa , napata neuleet käsiini ja käydä tallinnassa.
Ensin ajattelin käydä tallinnan matkalla Karnaluksissa,en ole sielä vielä koskaan käynyt,mutta koska lähden lasteni kanssa,niin epäilen että jätän Karnaluksin väliin,tuskin nuo lapsukaiset siellä kovin mielellään aikaa kuluttaisi :)

Olen minä saanut tässä kiireen keskellä jotakin valmista neulerintamalla,
nimittäin nämä iki ihanat kämmekkäät.
Tämä ohje oli minulla jonossa Ravelryssä ja tiesin heti,että haluan neuloa nämä kämmekkäät Louhittaren Luolan Ilmattaresta.

Lanka valinta oli täydellinen, olen niin ihastunut tähän lankaan!!!
Onneksi minulla on vielä kolme vyyhtiä varastossa ,joten vielä yhdet samanlaiset kämmekkäät teen ainankin.( ja pakko saada vielä ostettua vyyhdit sahrami ja valaan laulu. Jäi viimeeksi harmittamaan kun en niitä ostanut ja arvasin,että se jää mieltä vaivaamaan!)

Ohje näihin kämmekkäisiin on ihana ja selkeä. Yksinkertaisen kaunis malli,ihan täydellinen. Tykkään hirmuisesti.







Lanka: Louhittaren Luola Ilmatar, antiikki
Puikot: 2.25mm

10 kommenttia:

  1. Kauniit kämmekkäät ja tänä kesänä tarpeelliset. Sahramista olen yhdet sukat tehnyt ja tykkään väristä kovasti.
    Oikein mukavaa lomaa sinulle, elokuussa on minulla loma.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos lanka rulla :) Kyllä on ollut viileä kesä ja näitä asusteita kyllä tarvitsee. Toivottavasti sinulla olisi paremmat lomasäät!

      Poista
  2. Ihastuttavat! Ja voin vain kuvitella, miten pehmeää tuo lanka on (näyttää ainakin). Rentouttavaa lomaa sinulle ja toivotaan, että aurinkokin hellii välillä :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Koti Vainiolla :) Nämä on kyllä todella pehmeät,ihastuttavaa lankaa.
      Toivottavasti nämä säät nyt hieman lämpiäisi tästä :)

      Poista
  3. Minulla on vielä tuo Ilmatar kokonaan testaamatta. Ainakin siitä näyttää tulevan kauniit kämmekkäät! :) Toivotaan ettei lomallasi kuitenkaan ihan kauheasti kämmekkäitä tarvittaisi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sanna :) Kannattaa testata tämä lanka, ihastut varmasti! :) Näyttää ilma siltä että kämmekkäitä tarvitaan....

      Poista
  4. Onpa kauniit....Onneksi niitä ei sentään tällä hetkellä tarvita ;-)

    VastaaPoista